29. 9. 2007.

Prvo izdanje

Dragi svi, kao što i znate, ja sam trenutno student Notingemskog univerziteta, gde bi za godinu dana trebalo da postanem Majster iz Računarksih nauka. Ovde sam došao pre 10-tak dana, 18. septembra, i studentski život u UK postaje dosta zanimljiv tako da bi bilo šteta da ne pišem i da zaboravim zanimljive stvari koje mi se dešavaju. A kad već sve to pišem, onda ne bi bilo loše ni da podelim sa vama.

Sada sam postao ozbiljniji čovek i pošto sam ovde u kurturnom i đentlmenskom društvu, neće biti psovki (onoliko kao ranije) ali mislim da će biti jednako zanimljivo :) Pošto je ovo prvi post, neću mnogo da gnjavim (sebe) a pravu pisaniju možete očekivati uskoro - za koji dan. Daću samo konstataciju da su Britanci jako smešni i šašavi, a zašto tako mislim, trudiću se da dočaram u narednim izdanjima.

Živi bili!

ps. takođe sam krenuo da postavljam slike, što će biti rečeno u drugom objavljivanju

1 коментар:

Milan је рекао...

ajde življe malo to :)