27. 1. 2008.

Хоћу да будем прецедник Сврбије

Гласајте за мене на изборима и заокружите прави број.

Ако ја победим, нећу да вас водим у Европу, већ у Африку, где ћемо бити лидери у региону. Сви ћемо имати добре плате и живети као Богови, док ће нам црнци бити јефтина радна снага.
Користићемо соларну енергију, тако да ни црнци више неће морати да раде.
Ако ја победим, то ће бити слобода за све!
Ако победим на изборима, сви грађани Сврбије моћи ће без проблема да куцају на слепо.
Увешћемо брзи Интернет у сва забачена села по пустињама и врховима планина.
Ако победим, мушкарци ће сваког јутра моћи да бирају да ли хоће да буду са Никол Кидман или Анђелином Џоли.
Жене ће моћи да бирају између Џонија Депа и Анђелине Џоли.
На основу својих познанстава из Енглеске, довешћу представништва Тојоте, Мерцедеса и Форда у Сврбију.
Направићемо спортске терене широм Африке и подстицати развој младих талената.
Ако будем прецедник, у основној школи ће се учити Дајкстрин алгоритам и сви ће људи знати степене двојке напамет (до 64) јер ћемо се пребацити на бинарни систем.
Пушке ћемо заменити цвећем, а тенкове великим суперрачунарима.
Ако ја победим, сваки човек ће ићи на посао, неће радити ништа и примати велике плате.
Направићемо велика поља на којима ће се узгајати кондоми које ће људи моћи да користе бесплатно.
Искоренићу Сиду у Африци, тако што ћу довести лекаре који ће пронаћи лек.
Заборавих рећи, променићу химу, уместо ове старомодне, ставићу нову.

Ни један кандидат вас неће одвести у Африку осим мене. Зато гласајте у недељу и немојте погрешити.
Никола Тодоровић, Срећна Странка Сврбије (ССС)

пс Сврбија је измишљена земља и све личности и догађаји су измишљени и немају никакве везе са стварношћу.

2 коментара:

Milan је рекао...

A što nam je ograničen izbor samo na ove dve? Uslov da te moja stranka podrži je da ubaciš u taj izbor bar još Džesiku Albu, Kameron Diaz i naravno Anu :)

Nikola Todorovic је рекао...

Pa u pravu si. Odradicemo reviziju softvera i napraviti modele i za ove tri. Ubacicemo i Novaka ako treba. Da li je neko rekao Riana? Jao covece, nocas sta mi se izdesavalo. Pricacu u sledecem blogu, strasno!