12. 11. 2007.

Dolazi ziiiiimaaaaaaa

Dugaaaa i hlaaadnaaaa.

Stvarno, danas je bilo rano ujutru oko nula, a najviše 6 stepeni Celzijusa. Tako će biti i narednih dana, pa verovatno i narednih meseci, jer ne očekujem da se temperatura ovde spusti dosta ispod nule. Kiša cele jeseni skoro da nije padala, a sada kako su niže temperature ima još manje šansi za toj. Suprotno tome, kažu da leti jun-jul stalno kiši, pa se nadam da do tada dobijem diplomu i zdravo đaci! Počinjem kao Englez, pričom o meteorologiji :)

Imam da se pofalim, izuzetno lepa vest stiže iz rodnog grada. Burazer Neša je osvojio prvo mesto na gradskom prvenstvu u šahu do 12 godina. Da vas podsetim, on sada ima 10 i moći će i naredne godine da se takmiči u istoj kategoriji. Istina, za njega gradska i okružna prvenstva više i nisu izazov, videćemo kako će biti na prvenstvu centralne Srbije i državnom prvenstvu nešto kasnije. Neša samo cepa medalje, ovo mu je sedma.

Ima i ovde zanimljivosti, pazi foru. Faks će da mi proda kompjuter 40giga disk, P4 na 2.4GHz, tft monitor, sve ukupno za 35 funti. Pošto menjaju svoje računare u učionicama, rešili su da studentima ponude da otkupe kompove po jeftinoj ceni. Ja sam bio jedan od prvih koji se javio na email i dobio tu mogućnost. Ove nedelje očekujem da dodam novi pc kući, da instaliram neki Linux i da pičim.

Inače, u ponedeljak sam imao razgovor sa mentorkom, koji imamo svake druge nedelje. Mada je obično 10-15 minuta, ovaj put je bio 40, što je pokazatelj da za sada sve dobro ide. Dosta smo konkretno pričali o broblemu i ja sam zadovoljan. U suštini, jedva čekam da počnem da kodiram :) mada još treba da teoretišem i formalizujem svoje ideje najpre na papiru, pa tek onda.

I na kraju, danas (sreda) u 3h igramo odbojku protiv Warwick univerziteta na domaćem terenu. Posle odsustva sa terena zbog povrede, u ekipu se vraća primač-korektor-tehničar iz Srbije, Nikola Todorović. Trenutno smo na četvrtom mestu (od 6) i borićemo se za treće (prva četiri idu dalje, ali treba imati dobro mesto za nokaut sistem). Gosti su autsajderi sa začelja tabele i ovu utakmicu moramo da dobijemo bez problema.

Ima još jedna lepa stvar tu, jeste da se mi takmičimo, ali to je više sport i druženje nego nadmetanje. Tako da svi imaju lep običaj da kad dođe gostujuća ekipa kupe ili pripreme sendviče. Tako smo ovaj put bili na redu Janik (bloker) i ja da napravimo i sinoć sam posle treninga svratio kod njega. Njih ima osmorica u kući i žive ''umetničkim'' životom, u stilu puno alkohola, cigareta, droge, devojaka. To je ubedljivo najprljavija kuća (unutra) koju sam video do sada, sve sama štroka, u kuhinji gomila prljavih sudova, a i ovi ''čisti'' se baš ne razlikuju preterano. Ostaci od hrane svuda, pod neusisan 3 meseca. Sreća da u wc nije trebalo da idem :) Inače, napravismo te sendviče - tunjevina + kukuruz + majonez. Boga mi, 17 sendviča beše. Mislim da su sendviči barem higijenični :) Stavljali smo ih odmah u foliju koja je nova neotvorena, plus je i hrana upravo bila otvorena. Nadam se da će biti okej :) a biće ih i za nas jer gostiju neće biti više od10 sigurno.

Eto tako, ja se vraćam na work pa se čujemo

Нема коментара: