9. 11. 2007.

Hyde park + Google + Kindergarten

Kao što sam i obećao, mada ne baš onako brzo kako se moglo očekivati, sledi nastavak priče iz Londona. U centru Londresa je kancelarija Google-a, gde sam se video sa Milenom, uživao u sjajnoj atmosferi u kompaniji, izuzetno kvalitetnom ručku (boljem nego u NYC kad sam bio). Bilo raznih đakonija, vrlo šareno i egzotično i ukusno, pre svega, mada mi je bilo trulo da slikam :) da vam pokažem ovde. U sv. slučaju, evocirao sam uspomene i produžio dalje. Evo i slika iz Gugla :)

Laid back
Neko ne voli da se slika :)
Kako sam se namrštio, ne znam ni ja zašto

Nastavio sam putešestvije po Hyde parku, koje je bilo prava uživancija. Ogroman park, prepun šarenila (u jesen), ptica, jezerca, oduševljavam se prirodom jednostavno. Još je ludnica što je u samom centru grada. Tako ima staza za džogiranje, gde se neretko sreću stariji ljudi, pogotovo žene-možda bake :) koje trčkaraju po slobodnoj proceni sa 50-tak godinica i više. Zaista, nekada se divim mogućnostima i naporima ljudi da se bore sa godinama i energijom koju ulažu u to. Treba poštovati!

Iskulirao sam jedno 3-4 sahata, obišao sam ceo park, uzduž i popreko, eve nekih sličica da steknete utisak, a sve slike sam objavio na sajtu fotografija.


E sada, ono što je dalje zanimljivo, to je lekcija koju sam danas imao. Jelte, bez obzira što nemam klasične kurseve, imam dva kursa (u trajanju od 1 dana) gde se učimo istraživanju. Većina studenata je ph deutralni, i ima jos malo nas majstera. Kurs se inače danas zvao ''Problem Exploration in Research'' i tu je u suštini lekcija kako pristupati problemima. Vrlo zanimljiva lekcija, koja ti celog dana okupira pažnju, bilo je nas 16. Podeljeni u 4 grupe po 4, imali smo stalno neke zadatke, s tim što smo svi menjali grupe. Ti zadaci su imali svoju poentu, ili da treba razmišljati izvan šablona, zatim koliko predrasude mogu negativno da utiču na razvoj ideja, takođe smo videli neke zanimljive pristupe rešavanja problema.

E sad, šta je tu zanimljivo u celoj priči, to su sami zadaci. Bukvalno, kao da smo vraćeni u obdanište :) I sad zamislite 16 budućih master-doktora različitih disciplina koji odgovaraju na sledeća pitanja. Šta bi bilo kad bi čovek imao krila? Šta bi bilo kad bismo živeli 240 god? Šta bi bilo kada bi duhovi zaista postojali? Dobije svaka grupa po 20-tak min. i treba da smisli kako bi izgledao svet. Onda dobijemo problem, npr. gojaznost ili kriminal ili nešto treće. I sad, umesto da rešavaš problem, treba da ga pogoršaš i kažeš šta bi sve radio po tom pitanju. I tako još neke stvari, npr. dobiješ plastičnu čašu, četkicu i drvenu olovku i treba da smisliš što više stvari kada možeš da ukombinuješ sve tri stvari i da to nekako funkcioniše, pa makar i bilo nebulozno. Sve u svemu, cela lekcija je bila izuzetno interesantna, a mislim i da je ostvarila određene efekte, bez obzira što smo bili u odbdaništu. A kao dokaz da sam bio u obdaništu, pokazujem vam sliku koju sam nacrtao na času i obojio temperama. Svako je trebalo da nacrta svoju temu istraživanja i kako je on doživljava. Slobodno se smejte grohotom.
I nemojte pokušavati da razumete autora, jer ni najveći geniji ne mogu lako biti shvaćeni. Naime, svako ima svoje shvatanje bilo kog umetničkog dela i to je apsolutno pravo posmatrača, tako da se ja kao umetnik ne protivim vašem mišljenju, kakvo god ono bilo. A ako neko uspe da pogodi baš svaki detalj na slici čemu služi (nema ih puno) i koja mu je svrha, častim ga pićem! I sa dva pića! Ja inače mislim da sam lepše crtao u osnovnoj školi, zapravo siguran sam u to. Ako ništa drugo, barem neki kažu da sestra ima dobre noge. To vadi sliku.

Ljudi, uživajte! I budite zahvalni. Fantastično je kako je život olakšan samo zato što stojimo na ramenima divova. Jebi ga, to sam preuzeo iz njihovog (shoulders of giants) ali je zaista tako.

Ne znam zašto šaljem ove poruke, ali to je sigurno zato što se tako osećam ovih dana. Pozdrav svima ljubiteljima ovog bloga.

3 коментара:

Milan је рекао...

Aj molim te reci mi šta ti predstavlja ova crna mrlja iz ovih pčela(valjda).

Nikola Todorovic је рекао...

Pa vidis, ovo jarko crno je tvrdo govno, a ovo malo bledje sa leve strane je proliv. Neki tako gledaju na stvari. :)

Salim se, pa vidis, poenta je da pcele idu sa desna na levo, i skroz desnoi su jarko crna resenja, tj. ona najgora. Ova bledo crna su takodje prevazidjena i pcele se priblizavaju suncanom predelu i resenjima koja cine sestre srecnim!

Ha!

Milan је рекао...

lol, "crna rešenja"