22. 11. 2007.

Housekeeping - routine

Hi everybody,

Haha, according to my feedback, it seems like nobody liked the volleyball game report :) That was kinda expected, I wrote that just for my soul :). Necu da smaram sa engleskim. Inace, nisam pisao nista skoro nedelju dana. Izgleda da se ne desava nista zanimljivo, život se sveo na rutinu, prosto grehota, nema šta da se piše. Budim se, odem na faks, vratim se kuci umoran, spremim nešto za krku, malo surfujem i parlam sa Srbijom, ili odem na trening ako je pon ili uto. Idem na spavanje i sutra sve ispočetka. I nema šta da se piše.

Ili...

Možda i ima...

Ja istina, uopšte ne gledam televiziju, ali eto, barem znam za tolko da ima televizija Fox u Srbiji. Verovatno je nikada ne bih ni gledao da nisam par puta kod Gage video onaj šow sa komedijašem koji imitira američke komičare, mada naravno na svoj način, svidela mi se emisija. Nebitno sa tim, ovde su u Notingemu dve Majine drugarice koje rade emisiju na toj televiziji, neka emisija Mira i Mira, nešto na foru fancy izveštaj iz grada - kao City ili Glot frket otprilike. Iskreno, nisam znao za tu emisiju, ali eto, poznajem sada još dve celebrity osobe :) Inače, jednoj do Mira je u subotu bio rođendan, pa sam bio kod njih. Bilo je nas desetak+ tamo, pola Srbi - pola ostali. Fino smo se zezali, časkali, plus su one pravile neke njihove specijalitete petliđane, pečurke i slično - vrlo ukusno. Moram da iskritikujem Dušana, koji je izuzetno nevaspitan. Naime, on je sve vreme pričao na srpskom, što je vrlo nekulturno pred ljudima koji taj jezik ne razumeju. Dušane, Srbine! Na žalost, slike nemam da vas snabdem, aparat nisam poneo, a pre nego što Nataša postavi slike na net ili facebook, zvaćete me gospodin master.

Kanye West, jedan od mojih omiljenih muzičara gostuje u Notingem! U ponedeljak! Jes! Ali sranje! Ja nemam sa kim da idem, niko iz mog okruženja ne sluša hiphop i ne ide mi se baš sam na koncert. Pretpostavljam da će dobra većina posetilaca biti tamne puti. Ne znam da li to može da mi pravi problem pošto ne znam ni jednog crnca, ali pretpostavljam da neće biti problema, pa se možda i odlučim da odem sam. Inače, Kanye je jedan od najinteligentnijih i kreativnijih, po mom skromnom mišljenju i ne samo jedan od, već najbolji. Zaista mi se ne propušta taj koncert, pogotovo kad imam mogućnost da ga gledam sad. Takođe, dolazi i Rihanna u decembru, što možda sto nije loše da se ode. Hehe, znam da dolazi i u Beograd takođe. Videćemo. U januaru dolazi Linkin Park, e na to već idem makar i sam.

Gledao sam utakmicu sinoć. Ne ne, nisam gledao Srbija - Poljska, već Engleska-Hrvatska. Mislmi da nisam pogrešio, čuo sam da je teren sa Poljacima bio izuzetno blatnjav. Iskreno, nisam očekivao da bilo šta uradimo, pre svega zbog Portugala, pa sam se pridružio drugarima iz odbojkaškog tima koji su gledali u kafiću. U stvari, nisam ni hteo da idem jer sam bio umoran posle jučerašnje utakmice (izgubili smo od loughborough 3:0), ali kad sam video da Hrvati vode sa 0:2, odlučio sam da odem čisto malo da zezam Engleze. Bilo je vrlo zabavno, utakmica je bila stvarno dobra, vidi se da su se Englezi maksimalno trudili, a Hrvati su isto igrali maksimalno. Neki Ruski milijarder im je obećao 5 mercedesa, pa su imali za šta i da se trude :) A to je vidiš, jako dobra motivacija, 5 mercedesa za celu ekipu i to pretpostavljam za one igrače za koje taj Rus proceni da su bili najbolji. Englezi i pored sve volje i smešnog penala nisu uspeli da izvuku ni nerešeno (2:3) pa ni ne treba da idu dalje. Strašan odlučujući go - postiže Petrić i svi padaju u očaj. I tako, veče je proteklo fino, posle smo se vraćali peške kući (dva Nemca i ja) pa pešačili smo jedno pola sata minimum.

Nego, ja se zaboravih kompletno zašto sam krenuo da pišem ovaj post :) i zašto sam stavio naslov. Pa već me neko vreme nerviraju par likova u kući. Njih dva ne umeju čoveče da zatvore vrata od sobe. Vrata se sama zatvaraju i to tresne BUM. U 8 ujutru. U 1 uveče. Vikendom. Baš onda kad treba da legneš ili odspavaš još malo on izađe, uđe u kuhinju, vrati se u sobu, opet izađe ode do kupatila. To je BUM - BUM - ... - BUUUM 5 puta za redom. Nekad mi dođe koliko me nervira da izađem i da im se izderem properly. Ipak, rešio sam za mirniju taktiku. Napisao sam na papiru, tačnije odštampao molbu da ljudi malo pripaze na ta vrata da bi se moglo spavati i potpisao kao Nikola, uspavana lepotica čisto da bude malo fazon da ne ispadne da im samo kenjam nego i da se šalim usput. Zalepio sam papir na strateško mesto koje svi posećuju - frižider i upravo gledam rezultate. Nije se sto posto izgubilo, ali je smanjen intenzitet lupanja i učestanost. Znači ne paze baš uvek, ali očigledno da bar ima nekih rezultata. Takođe je i Ram napisao i zamolio da svi počiste posle sebe, kuhinja - kupatilo. Jeste stvarno sranje, nekad peru sudove ostavljaju sudoperu štrokavu, posle ja treba da to čistim. I to je definitivno imalo efekta, ali kakvih: neko je počistio celo jedno kupatilo, moglo je da se oseti po opojnom mirisu sredstava za čišćenje. Isto veče, neko je nakvasio pod i gazio ga cipelama pa su ostali tragovi. To je vrlo nisko. Ramov papir je već sutra bio izgužvan i bačen, dok moj još uvek stoji tamo. U prevodu, imam autoritet! Takođe, Pjer mi se požalio da je neko pio Ramov sok. Zna zato što je bio zatvoren tetrapak, on ga stavio u frižider i našao otvoren. Zamislite to! To me nervira što očigledno imamo pokvarene ljude u kući i parazite. Nisam pametan kako da se ponašam, ali najviše mrzim da sedim zavezanih ruku.

Ok, mislim da sam se dosta nahvalio, požalio, iskritikovao i ogovarao u ovom postu - kao prava alapača - samo što ja ovo ne radim iza leđa već javno.

Harder, better, faster, stronger... hehe, ovo je parodija na novu pesmu kanye-a.

Enjoy your day in every way,
Whatever you say, on the ground you stay!

3 коментара:

Andrea је рекао...

Goodluck ako odes na Linking Park...zvuce UZASNO uzivo!!!! :(((

Unknown је рекао...

Nikada nisam ziveo sa cimerima, pa za to ne mogu da te posavetujem! Ti si stalozen lik i umeces sa njima!

Ali za ovo drugo mogu da te posavetujem:
NEMOJ SLUCAJNO DA NISI OTISAO NA Kanyea Westa!!!! Makar i sam otisao! I hocu pored detaljnog izvestaja i koji klip da to potvrdi!!!

Milan је рекао...

btw. Hrvati su odbili da prime te mercedese, tako da bi ovi naši mogli da se ugledaju malo na njih