7. 2. 2008.

Poker je zajebana igra!

Kao što sam rekao, dobili smo dva nova igrača u timu. Jedan od njih je Tomas. Francuz, simpatičnog izgleda, visok, sportski tip. Ne priča mnogo, ali ni ne lupa gluposti. Dobar dečko, i izgleda da se svima sviđa. Ima dobar smeč i blok. Sa prijemom je nešto slabiji, ali šta će mu prijem, ako igra srednjeg blokera. Međutim, jedna stvar mi smeta kod njega. Znate ono kad lopta pada neočekivano između par igrača i kad jedan od njih treba da preuzme odgovornost, kaže JA i odigra. Npr, sećate se večitih poteza Vanje Grbića i Vase Mijića. E, on to ne uradi, čak i ako lopta ide relativno blizu njega. Bez obzira na to, ima dobar status u klubu i možda će čak i da ga stave na neko drugo mesto, bez obzira što nema sjajan prijem.

Međutim, ne mislim da je to strašno. Posle par treninga, i dosta odigranih poena, verujem da će postati agilniji. Kako dugo nisam trenirao, i meni se dešavali slični poeni septembra, kad sam krenuo ovde. Posle par treninga sam se pronašao, pa verujem da će i Tomas.

Međutim, nekim drugim ljudima već osma godina kako pada lopta i oni nikako da poentiraju. Prosto, ne znam šta je sa njima. Možda blefiraju.

Eto na primer, nisam ni znao kako je poker interesantna igra. Oduvek sam se ložio kako je poker dosadan, a preferans je uzvišena igra ''nas malo inteligentnijih''. E pa zajebao sam se. Prvi put sada sam igrao otvoreni poker (texas hold'em). Skupila se naša odbojkaška ekipa. Dva Nemca, dva Francuza, Španac, Šveđanin i ko drugi nego Srbin. Svi po 2 funte, pobednik dobija 14. Bilo mi je vrlo zanimljivo pošto sam prvi put igrao, a Ben (drugi francuz) je imao profesionalne čipove i karte. Malo imam dobre karte, malo blefiram i uspem da pređem u vođstvo. Na kraju, Nemca ipak ne možeš da izblefiraš. Izgubio sam sve pare, i na kraju sam bio četvrti po redosledu (od 7) što nije tako lošo. Premda sam pio votku kao svaki Rus, nije mnogo pomoglo i Nemac je dobio.

Od sada ću se truditi da više osvajam kada dobijem bolje karte a da manje blefiram. A vi ljudi, nemojte da propustite da poentirate kad vam se namesti lopta. U životu dolazi malo zicera, sigurnih poena, ali zato ih treba iskoristiti, a ne pustiti da propadnu kao što rade gore navedeni.

1 коментар:

Milan је рекао...

Samo vadiš i deliš životne pouke :). Ako ako samo tako nastavi. Iako svi to već znaju, treba ih podsetiti s vremena na vreme.