10. 2. 2008.

Turbo weekend

Sve je počelo u sredu. Dogovorih se sa Castrom da izađemo, izlazi i Amr, Egipćanin. Odemo prvo kod Amra, kod koga je još jedan njegov Egipćanin. Navrnemo tu po par tekila (+so+limun) i odemo u Isis, koji je inače striptiz bar, osim sredom kada je studentsko veče. Nema striptiza od strane studentkinja, na žalost, ali je mesto ok. Ima samo jednu muziku, ali je zato jako veliki dancefloor, plus gornji sprat. Ovde gde god da izađeš, dobro je. Puno ljudi, dobra zajebancija. Tu sretosmo još neke Mexikance i tako... Lepo se provedosmo i u povratku, delimo Elkin i ja taxi sa nekim polu-indusom-polu-crncem koji ide do mog rali parka. Taj je malo više popio i samo galami nešto, a nas dvojica pokušavamo da mu objasnimo da je sve ok i da idemo kući :) I tako na kraju uzo da mi traži pare iako sam mu dao. Kad izađo iz auta, izađe malo posle i on i poče da mi se zahvaljuje Bog zna kako. Kaže sve što mi treba, samo da mu pozvonim. Eh što su ludi ti pijani ljudi.

Četvrtak baš i nisam izašao, osim do perionice, gde mi se desio jedan zanimljiv zbiv. Pa, kad sam otišao da prebacim veš iz mašine za pranje u mašinu za sušenje, sve sušilice su bile zauzete. Međutim, jedna od njih je završila, a vlasnik nije izvadio veš. Šta ću, uzmem pa mu samoinicijativno izvadim i stavim na mašinu :) a nabutam moj. Taman da ubacim jednu funtu u mašinu, ona neće. Ubacujem 10-15-55 puta, neće. Nerviram se jer je to sav keš koji sam poneo. U trenutku, funta mi ispada i pada u zgusnuti prostor između dve mašine. Mame mu ga ... Da se vraćam kući sad, il' šta. Uzmem ja pomerim krajnju mašinu u nizu, pa ovu do nje, i uzmem svoju dragocenu paru. Probam još nekoliko puti, ali neće. Onda otrčim do najbliže prodavnice brze hrane i razmene mi 2x50p, i vratim se i mašina primi :) Moraću da kupim nešto kod njih, uvek mi daju siću a ja nikad nisam jeo tamo.

Petak je bio Ramov rođendan. Istovremeno i žurka u Gatecrasher gde muziku pouštaju Basement Jaxx. Baš sam hteo da idem i pošto su i oni (Ram i njegove 3 drugarice, koje su došle u goste preko vikenda) išli, naravno da sam se pridružio. Nije bilo loše veče, ali ovi nisu puštali svoje najveće hitove (osim wheres your had @). Tako da, ništa specijalno, očekivao sam više za te pare, ali opet mi smo se fino proveli. Međutim kad smo došli kući, oni nikako da legnu, galame, viču, došlo mi je da ustanem i da im se razderem kao nikad do sada, ali sam se uzdržao, ipak mu bio rođendan, pa nek se provesele malo.

Subota je ustajem nenaspavan oko 12. Odgledah tenis, skoro do kraja trećeg seta, i odem da gledam Šekspira - Ričarda 3 sa Sanjom, Marijanom i Jelenom. Mada nisam bio u stanju da razumem sve iz onog polu-arhaičnog engleskog, ipak sam bio jako zadovoljan celom izvedbom, jer su glumci bili prilično uverljivi. Osim toga, imali su odlične kostime i solidno koristili ne tako veliku scenu. Sve u svemu, zadovoljan odgledanim, otrčah na faks sa malim zakašnjenjem da radim Topcoder kvalifikacije, pošto je kući gužva i nema šanse da lepo radim. Prošao sam lepo, a kad sam se vratio kući, žurka je već počela. Po stanu sve same čke, pošto se jedino sa njima druži. Došlo je valjda još 5 sa strane, plus ove iz Notingema. U hodniku ležajevi na naduvavanje, sve profi. Kao slučajno, došla su i dva Pierova ortaka iz Londona, čisto da bude i neko muško, momci koji su letos bili na exitu, jedan je preko 2m, a drugom su oči krvave, da'l od alkohola, dal šta. Odosmo onda svi zajedno u bar escucha, gde nije bilo loše, pa se preselismo u Oceanu. U stvari, preseliše. Tu se ja zajebah, jer nisu teli da me puste. Bodigard na ulazu, reče da ne može sa patikama unutra. Imam crne patike koje su kao cipele, niko mi nikad nije ništa rekao za to. I baš me tako iznervira, ja pokušam da ga ubedim ovako-onako, ali ne ide i ispizdeo sam jer sam morao sam da se vratim taxijem.

Ništa, zaspah ja, ali ne lezi vraže, kad tolika rulja od njih 15-tak dođe ponovo u stan, nema spavanja, morao sam da se razbudim i ustanem. Ovaj Ram od njih najveća žena, mada i pojedine devojke ne zaostaju za vrištanjem. Ja mislim da definitivno nisam video perverzniju osobu od njega. Zaskače lik i muške i ženske u klubu, znači to je smešno. Voleo bih da imam neke klipove da pokažem ali dobro. Eto sad nedelja i ja sam pobego iz ludnice u kancelariju, da kao malo radim. I tako, svašta. Možda ću i da se naspavam večeras. Nadam se...

Нема коментара: