28. 10. 2007.

Sluttyngham

Ili Naughtyngham, whichever you like. Portmanto koji objašnjava u priličnoj meri temu pisanja u ovom postu. Dakle, glavni osvrt je na Engleskinje.

Nego da krenemo ispočetka. Mislim da je red da vam najpre predstavim svoje sustanare iz kuće VB u Nottinghamu, ovaj sluttinghamu. Mislim jesam ih ja opisao ukratko u nekom od ranijih postova, ali vizaulni dojam je potreban.

Ram, sa svojom prijateljicom Kate. Pogađate ko je ovaj dečko


Levo je Pier, meni najgotivniji lik, a desno Burak, sa kojim sam par puta izlazio

Ovo je Lukas iz Češke.

Pored njih, tu je i Christos iz Grčke, ali njegovu sliku nemam. S njim sam juče bio na bazenu. Najsmešniji mi je Burak (sa akcentom na a), jer on priča engleski kao Borat :) Jednom sam se čak i izljubio sa njim - ja prišao da se pozdravim onako muški - kao baci kosku, a on me izljubi tri puta- kaže mi turci tako. Pa se pitam da li je to naše ljubljenje pravoslavno tri puta ili su nam Turci uvezli kao i mnoge druge stvari.

Takođe, ubacio sam i slike sa okupljanja kod mene (koje je bilo iha-ha od kad, ali evo setih se da ubacim).

A evo i slika odbojkaškog tima (ono kad smo čekali bus za Laughborough, kada sam sjebo koleno)


I da, pustio sam malo bradicu :) čisto onako. Evo jedne slike

Anyway, da se vratim na događanja u Sluttynghamu. Inače, moj sustanar - Ram imao je goste ovog vikenda. Došle su mu ni manje ni više nego tri drugarice. Baš se pitam kako se njih 4-oro snalaze u sobi da spavaju, ali neka je to njihova briga.

Dok sam večerao, sedim u kuhinji i njih četvoro nešto ćaskaju - tračare, kao i sve žene. I sad u jednom trenutku jedna od njih krene da priča kako je nekom liku small dick i kako je to njemu rekla i kako je rekla da će svima da kaže da je njemu small dick i blablabla samo joj kurac u ustima što bi se reklo. I njima je sada sasvim normalno što sam tu ja i što još jedan lik pored pegla nešto. Meni u prvom momentu beše neprijatno, ali posle mi je bilo skroz smešno.

Bio sam posle u jednom klubu zove se GateCrasher, ne GayCrasher kao što su neki pomislili. Klub je do jaja, bilo nas je petoro i super smo se proveli, osim onih koje su se smorile jer su bile kao ''umorne'' (Maja i Sanja). Bili su rnb, neki house i još nešto tako, ima više spratova. Od nekih uglađenih soba koje su više kao neki luksuzni barovi, do podijuma za ples, sve je fantastično. Slike mi ne idu baš dobro noću sa telefona, ali evo malo da se dočara.


Kažu da je Halloween dan kada devojke mogu da izgledaju kao drolje a da im niko ne prebacuje. E pa, ovde se slavi Halloween otkako sam ja došao, već mesec dana. Stalno gledaš Đavolice, Anđele, gusare, med. sestre, igračice iz moulin rouge. To samo sevaju bataci, dupe sise nabudženo samo na izvolte, ne znam to kako se to zove, jeste dekolte. I tako se šetaju ulicama, dok smo mi obukli jakne, po neko i šal. Ako je njima dobro, meni je isto tako.

Jedine devojke, barem koliko sam ja video, a da imaju stila su crnkinje. Barem to po klubovima, umeju da se obuku, simpaticne su, uopste ne izgledaju kao drolje, umeju da igraju. Takođe, crnci su mi jako gotivni, prosto se vidi da su vedri ljudi, opušteni. Možda i nemaju novaca kao belci, možda ne žive njihovim stiom života, možda ih belci smatraju nižom rasom, ja mislim da oni žive mnogo veselije. Mogao bih da se združim sa nekim crncima ovde, mislim da bi me dobro prihvatili, jedino što ih ne znam uopšte. Nema ih kod mene na departmanu, čak ih ne viđam ni po studentskom domu, nema ih mnogo. Ima do duše ovde jedan kraj u blizini, zove se Radford, gde ima dosta crnaca i za koji kažu da je ''kao'' geto. Iskreno ne verujem da ću naći društvo druge boje, ali dobro.

Inače, ovde devojke uopšte nemaju kompleksa što se tiče oblačenja. Dok se devojke iz naših krajeva istočne Evrope uglavnom trude da istaknu ono što imaju a prikriju ono što nije savršeno, ove ovde sve otkrivaju. To su debele butkice, goli stomaci - viri salo na sve srane - to je taj neki slutty fazon i sve će da se skidaju iako možda to ne stoji. E, čini mi se da previše kenjam i sve mi nešto smeta, kao sve ovde ne valja. U suštini činjenica je da sam ovde ''Totalno drukčiji od drugih'' (slušah danas tu pesmu) i da mi ovde previše upadaju u oči kulturološke razlike.

Pozdrav svima

2 коментара:

Анониман је рекао...

Toske uzivaj u lepotama Engleskinja :) Srecno!

Milan је рекао...

E ne mogu da verujem da se žališ što su im devojke slutty. Ma nećeš da ih ženiš bre :P